Gå till innehåll

levande sten


<<JOHAN>>

Rekommenderade inlägg

Hej Emanuell!

Kanske inte den bästa introduktionen av er här på SG. Inte så bra när det kommer sakfel. Nu känner jag Gustav och han tillhör inte de som brukar klanka ner på butiker och säljställen. Fast jag tror att ni ska ta och byta stenen i era visningskar för fisk så slipper ni nog dessa påståenden.;) Jag vet att ni är bra på sött så jag hoppas på er utvidgning.

Jag hoppas att ni blir annonsörer så att ni får chansen att göra reklam här nu när ni ska utvidga er saltdel. Lycka till med er utökning av saltvattensdelen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag uttryckte mig som sagt lite klumpigt och antog (helt felaktigt) att "visningsburken" var den det plockades sten ur.

Ber också ursäkt om jag varit lite väl hård i orden i tidigare trådar, men det finns som sagt en del att förbättra. Jag har nu dock gott hopp om att det kommer att bli bättre och bättre och i slutändan kanske vi har något riktigt bra här i Uppsala vilket vore super.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har koll / vet om det är någon säljare som har någon fin/bra levande sten hemma för tillfället?

Hello

Fick nyhetsbrev igår/tisdag/ från JR.

Dom har tydligen fått hem någon sändning.

Kan också innehålla sten.

Ring och kolla.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...