Gå till innehåll

Tycker att vi alla skulle ta och visa vår uppskattning till Christian Wrang


Micke_Tj

Rekommenderade inlägg

Tack till dej Wrang för att du håller denna sidan vid liv

Trots på hopp och annat liv. vad skulle många av oss göra om inte denna sidan funnits.

1 Sitta och pilla navelluddd.

2 Undra varför den där svindyra kirugen ser ut som myrornas krig på tv.

3 Dränka oss i karet

4 Slänga ut enorma summor på grejor som inte funkar:x

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör vi nu i stället?

1. sitter och pillar navelludd i väntan på svar på våra trådar.

2. Undrar varför kirurgen ser ut som myrornas krig på TV, trots att man följt alla råd som finns.

3. Funderar på hur man kan bygga en mojäng som automatiskt dränkor oss, med hjälp av lite el-prylar från Classe O och Kjell och Co.

4. Slänger ut ännu större summor då vi blivit tipsade om en ny monsterskummare tillverkad i bortre indonesien som jag faktiskt verkligen behöver... jo jag lovar. På riktigt. Och den där nya designen på pump... och du vet...

;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan absolut hålla med.

Utan detta forum hade jag aldrig kommit till skott med saltet.

Vad hade jag gjort då?

Förmodligen hade jag drukit pilsner framför mitt 375 liters malawikar å stirrat mig blind på infursorierna jag eventuellt hittar.

Visserligen dricker jag pilsner framför malawikaret just nu, men istället för infursoriestirrandet funderar jag på hur det blir bäst att bygga om det till salt. Kommer ju göras när jag övertygat frugan med 200 litaren, att det är bara så j*a snyggt med salt, men 200 liter det är ju fjuttigt, det måste bli större.

Säger han som inte sponsrat SG än... det kommer garanterat göras inom snar framtid.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack alla för detta.

Kan säga det idag efter en diskution via pm att alla är inte nöjda å man lätt ej orkar med det hela och bara vill dra sig tillbaka med det hela.

Hoppas att ni alla känner er nöjda med sidan trots diverse tråkigheter som jag upplevt med sidan på senaste tiden.

Försöker verkligen ha en sida för saltvattensakvarium och dess intresse och inget annat, bara tråkigt med tjaffs men tyvärr så är det onödigt tjaft och det tär verkligen på ens engagemang

Tack även till mina moderatorer för stödet och hjälpen är inte alltid så lätt att dra en slutsatts för allas nöjdhet. Målet är ändå att skapa en trevnad och gemenskap

Är man ej nöjd så behöver man ej vara här men ändå så vill jag allas hjärta och vänlighet

Man kan ej göra allas vilja men strävar så klart att lösa det på nått sätt

God natt så hörs vi igen

mvh

Christian Wrang

efter en någorluna lyckad 420år fest så kan man se ut så här ;)

post-736-14468912898435_thumb.jpg

14x30år

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara instämma med alla andra i tråden.

Av alla sidor jag frekventerar varje dag är detta helt klart den bästa..

Jag hade nog inte börjat om med saltvatten igen om inte jag hade hittat hit.

Och alla hjälp man fått här och kontakter man knytit är helt overderliga.

Tack Christian! :D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Även för mig har guiden varit den avgörande faktorn till att få tummen ur och börja med saltvatten. Närmare bestämt så var det synen av Wrangs Haddoni och Pwins kar som är de slutgiltigt skyldiga, och utan guiden så hade jag aldrig sett dem så. Tack...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...