Gå till innehåll

JR i Täby


BroderIsak

Rekommenderade inlägg

Jag vet att vi har skrivit här på forumet om vi skall diskutera butiker eller ej! Men det jag vill säga bara e att det e riktigt kul att åka till JR nu förtiden då man ser att killarna verkligen satsar på sin butik och utökar sortimentet hela tiden, samt tar hemma mycket nya produkter, även tar hem fina och ovanliga arter av fisk,koraller. BRA JOBBAT!!!!!(Hoppas att det inte blev för mycket reklam nu)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Låter utmärkt! :)

Jag, Jurgonh och kanske Saltarn (om han är ledig då) ska ut till Täby och köpa 110kg sten (kanske lite mer?) och spana in läget inför framtida inköp av fisk, koraller och prylar.

Vi far dit på onsdag så det är mindre än en vecka nu innan akvariet står på plats! :D

Ser fram emot JR!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Låter utmärkt! :)

Jag, Jurgonh och kanske Saltarn (om han är ledig då) ska ut till Täby och köpa 110kg sten (kanske lite mer?) och spana in läget inför framtida inköp av fisk, koraller och prylar.

Vi far dit på onsdag så det är mindre än en vecka nu innan akvariet står på plats! :D

Ser fram emot JR!

Jo skall bli skitkul att checka läget där =) riktigt intressant.

När jag pratade med dom på telefon så sa dom att dom hade jättefin sten som dom just fått hem, så det känns rätt att köpa stenen där.

Sen kommer jag nog köpa mycket av fisken och korellerna genom dom och bussgods, då dom har mkt bättre priser och utbud än våran lokala butik.

Hehe nu får dom massa gratisreklam här :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo skall bli skitkul att checka läget där =) riktigt intressant.

När jag pratade med dom på telefon så sa dom att dom hade jättefin sten som dom just fått hem, så det känns rätt att köpa stenen där.

Sen kommer jag nog köpa mycket av fisken och korellerna genom dom och bussgods, då dom har mkt bättre priser och utbud än våran lokala butik.

Hehe nu får dom massa gratisreklam här :P

Jag köpte lite levande sten sten där förra helgen!

Bra sten och bra bemötande:ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har otroligt bra erfarenheter av JR Akvarium såhär långt. Snacka om att grabbarna har intresse för kund och det är kul. Jag har nog spenderat en bra stund att prata med Leffe över telefon, samtidigt som han har försökt sig på att serva kunderna i butiken. All paketering av fraktad fisk har varit föredömlig, samt kvalitén på det levande.

Ska bli kul att få träffa dom "live" nästa gång jag själv styr skutan ner till Stockholmsområdet!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, räcker med raklamen nu va? ;) Bara för att inte alla kan ta sig dit så lätt behöver man väl inte skylta med hur bra den är! :) (Zoogiganten i Lomma är också väldigt bra.)

Det var inte menat så att nån annan butik e sämre,Men våran hobby e väldigt liten och då e det verkligen roligt när nån vill satsa, Ja Zoogiganten där har vi en kille som inte låter pengarna sitta på kontot.....Också roligt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte annat än instämma! Varje gång jag har varit där har killarna haft tid att prata o skoja om allt o annat. Kunniga och behjälpliga är dem också. Blir verkligen intressant att se hur allting blir när dem blir klara med sin ombyggnad.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...