Gå till innehåll

Min nya Tatuering...


wrang

Rekommenderade inlägg

Sådär då var det klart. En liten förhandstitt på min bläckfisk

Från början i oktober

8Maj 2007

det blev ju skitbra... gillar färgerna du valde...

kan tänka mig att det "sved" till lite på fotknölen... testa armbågen nångång så ska du få känna på nått skönt... NOT !!!! :död:

jag ska väl inte vara sämre än er andra då... här är några bilder på vad min kropp har fått stå ut med...

har fått med både fisk & bläckfisk och som många av er andra så har även jag fått med en idol... så tomb raider pryder min vänsta högerarm...-respekthahaha och inte att förglömma djävulen på ryggen...:jävul:

ryggen är inte klar ännu men det ser ni nog själva...

post-2931-14468914042038_thumb.jpg

post-2931-14468914042395_thumb.jpg

post-2931-14468914041698_thumb.jpg

post-2931-14468914041825_thumb.jpg

post-2931-14468914042211_thumb.jpg

post-2931-14468914042298_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

-Jäklar vilken bläckfisk jonatan, mycket cool..

Wrang din var nice också..

Mvh/Niklas

svinsnygg bläckfisk joda

tackar... jo jag är nöjd som f*n med den... speciellt med tanke på att det är en cover up... jag hade en ful tatuering där som jag gjorde när jag var 18 år som jag verkligen ångrar så det är den jag tatuerade över med bläckfisken... fast det slutade med att hela armen blev täckt...:skrattar:

//jonatan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fick några tatuerings tips från en jobbar-kompis idag... delar med mig av dom här utifall det är nån som är sugen på att tatuera sig men inte kommit på vad ännu...:censur:

varsågoda... ;)

Bilderna i inlägget är raderade med hänvisning till regel 3.8. Tidigare har liknande bilder uppfattats som stötande av medlemmar på guiden och de tillför inget till akvariehobbyn!

/Jonas (moderator)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 år senare...

Tack! Det var en gästtatuerare från Japan som var på besök hos Tattoo World i Höör.

Tattueraren var den berömda Horlien och jag hade tur att boka tid. Det tog totalt 11 timmar delat på två sittningar. Detta är min första tatuering och det var en pärs att bli tatuerad i 6 timmar i sträck.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...
  • 1 månad senare...

Ett dagisbarn sa spontant förra veckan att jag borde tatuera Nemo eftersom jag älskar tatueringar och älskar mina fiskar.. han var också väldigt specifik vars på armen Nemo borde sitta... Han slutar hos oss på Onsdag.. så.. va fan.. klart jag måste göra så.. han har ju så rätt.. :P

26473_385667785837_563580837_4076361_4336169_n.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...

Min tatuering har inget att göra med vatten än så länge men tanken är att lägga japanskt vatten i och kanske slänga in lite fisk eller liknande. I dagsläget ångrar jag att jag valde pioner istället för anemoner men men..

26303_1284862292253_1551014977_3080.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...