Gå till innehåll

Resa till Cypern


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

Ska eventuelt på semester till cypern,

frågan är då givetvis om det finns några bra dykvatten i närheten.

Har för mig att det inte finns några rev i det området men det går ju altid att ta sig till egypten därifrån sen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är vad jag tycker om cypern: Cypern. Otrevlig lokalbefolkning, äcklig mat, dålig dykning, ingen fisk osv. Om du i stället vill veta om Egypten så säger jag: trevlig lokalbefolkning, god mat och bra dykningmed mycket fisk och koraller osv. Varför inte ta sig till Egypten direkt?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har samma dåligaerfarenheter av Cypernnär det gällerdykningen,dessutom riktigt mktSKRÄP i vattnet runt tätorterna och badstränderna. Hittade"grottor" som var fulla av plastskräp och sopåsar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ett dykstalle man absolut inte far missa pa Cypern och det ar Zenobia. Ett grymt lackert stort vrak som ligger precis utanfor Larnaca flygplats. Man kan latt gora tio dyk dar och anda upptacka nya saker.

Annars tycker jag Cypern ar kanonbra. Dykningen ar lite begransad, men okej.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Har nu kommit hem från min cypern resa å kan säga att det va utmärkt gott om fisk i vattnen visserligen inga koraller men gott om olika alger å rör maskar även en del olika havs anemoner.

Trevlig befolkning å riktigt god mat ett underbart uteliv (agia napa)hyfsat billig drika kan varmt rekomendera

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Guest Crotalus

Håller med dej....Agia rockar fett.........däremot så e Egypten förbannat otrevligt...vi hade militär eskort+en massa tiggare&folk som försökte blåsa en 8(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...