Gå till innehåll

joneys nya kub 506L


joney

Rekommenderade inlägg

  • Svar 232
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

:nya bilder:

Dendrochirus zebra och en montipora capricornis (tack chrilleus)

och ni som tycker det gick snabbt med att stoppa i grejer 80 % av vattnet var från en väl fungerande tank.. och alla värden e perfekta ;)

nu e det bara 3 kejsare till jag ska ha sen e det klart med fisk.. sen e det koraller för hela slanten. den som har några montiporor över får gärna höra av sig.

post-854-14468913548957_thumb.jpg

post-854-14468913549118_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fiskfråga!

jag tänkte stoppa i en Pomacanthus asfur så småningom kan en Pomacanthus annularis och en Euxiphipops xanthometopon funka ihop.. vad tror ni som kan kejsare.. om inte vad kan gå med en asfur?

om det är små juveniler så kanske det kan gå om dom inte börjar bråka för att dom ser lika ut? är det vuxna exemplar kanske det föreligger en risk för fight.. kan ju tyvärr inte yttra mig av egen erfarenhet men gissa kan jag och det är nog samma sak kanske som att stoppa ner dom i karet?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

var inte riktigt nöjd med min förra aquascapeing så jag var tvungen att bygga om.

kom underfund med att det skulle vara svårt att placera ut dom korallerna jag ville ha.. så nu har jag gjort om.. har använt mycket platta stenar så att det blivit som en trappa ungefär.. klart bättre och jag blev nöjd.. så nu kommer korallerna få plats att växa uppåt så småningom.. har oxå bokat en 400 w mh istället för min 250 så det ska nog hjälpa lite med växtligheten senare.. bifogar några fler bilder på min zebra drake oxå.. direkt efter maten mätt och belåten

post-854-14468913580953_thumb.jpg

post-854-14468913581069_thumb.jpg

post-854-14468913581202_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...