Gå till innehåll

Beställa från PWSS?


Outbacker

Rekommenderade inlägg

Har handlat där ett flertal gånger. dom brukar leverera kring helgerna vad jag förstått. Jag har alltid fått snabba leveranser.

Dom har även skött returer och garantiåtaganden på ett mycket föredömligt sätt.

Kan bara starkt rekommendera PWSS

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tidigare varit i kontakt med PWSS ett par gånger, och fått snabba svar, per email. Även provat att ringa, och i stort sett alltid kommit fram efter ett par samtal. Nu har jag dock stött på ett underligt problem. Det verkar som om de gått upp i rök där bakom websidan. Inga svar på email på över 2 veckor, och har försökt ringa i flera dagar, för att få ett par rignsignaler, sedan telefonsvararen.

Det verkar kunna variera lite. De kanske har tagit semeter, och glömt skriva nånting på siten?

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tidigare varit i kontakt med PWSS ett par gånger, och fått snabba svar, per email. Även provat att ringa, och i stort sett alltid kommit fram efter ett par samtal. Nu har jag dock stött på ett underligt problem. Det verkar som om de gått upp i rök där bakom websidan. Inga svar på email på över 2 veckor, och har försökt ringa i flera dagar, för att få ett par rignsignaler, sedan telefonsvararen.

Det verkar kunna variera lite. De kanske har tagit semeter, och glömt skriva nånting på siten?

B!

kanske är därför som jag inte har fått mitt paket då. ska skicka iväg ett mail idag och se om jag får svar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tidigare varit i kontakt med PWSS ett par gånger, och fått snabba svar, per email. Även provat att ringa, och i stort sett alltid kommit fram efter ett par samtal. Nu har jag dock stött på ett underligt problem. Det verkar som om de gått upp i rök där bakom websidan. Inga svar på email på över 2 veckor, och har försökt ringa i flera dagar, för att få ett par rignsignaler, sedan telefonsvararen.

Det verkar kunna variera lite. De kanske har tagit semeter, och glömt skriva nånting på siten?

B!

Märkligt, jag fick en hemleverans i går av han, och har pratat med han ett par gånger förra veckan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Märkligt, jag fick en hemleverans i går av han, och har pratat med han ett par gånger förra veckan.

Mycket märkligt. Undra om han medvetet undviker mig? Knappast troligt, men det är märkligt att det inte svarats på mina email.

Har haft cirkus 2 veckors leveranstid varje gång jag beställt därifrån, så nu handlar jag från andra butiker.

Jag har haft leveranstid efter vad jag bett om, mer eller mindre. Bakgrunder o andra inköp, och jag har pressat på för "billigast möjliga" och oftast har det blivit bussgods, och 5-10 dagar för att kunna hämta godset nere i stan.

Nått packet kombinerades med en körning de hade i närheten, och kom ruskigt billigt undan, med ett par veckors extra väntan, men jag hade ju inte brått, och valet var ju mitt.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mina erfarenheter och det jag har hört av mina kompisar här i Umeå är att det ibland kan ta lite tid, men ofta, om man ringer och pratar och förklarar varför det bör komma fram rätt fort så har det alltid gått att lösa. =)

Ibland tar det som sagt längre tid, ibland kortare.

Email är inte alltid det bästa sättet. Har provat maila dem ang lika olika saker och ibland kom svaren på emailen långt efteråt.

Telefonen är nog det säkraste?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mina erfarenheter och det jag har hört av mina kompisar här i Umeå är att det ibland kan ta lite tid, men ofta, om man ringer och pratar och förklarar varför det bör komma fram rätt fort så har det alltid gått att lösa. =)

Ibland tar det som sagt längre tid, ibland kortare.

Email är inte alltid det bästa sättet. Har provat maila dem ang lika olika saker och ibland kom svaren på emailen långt efteråt.

Telefonen är nog det säkraste?

Är det ens rimligt att man ska måsta ringa för att dom ska skicka iväg grejorna ????? Dom gånger jag beställt så har jag efter en vecka utan att det kommit något ringt dit, och då är det inte ens skickat :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...