Jump to content

Recommended Posts

Hej Alla😊

står nu och ska köpa ett nytt kar , peninsula 500. 

Kan ni komma med bra förslag på bra skummare och belysning ? Funderar på maxspect  rsx  Ska ha lpser men kommer  nog in sps åxå tids nig också , bomba mig görna😃

RSX:n har jag också "Trånat" efter :-)....lite osäker på hur eller om det finns styrbara kanaler och hur många, de gamla hade bara 2..vitt o blått.

BK är ett bra val...inte hört nåt negativt iaf. Själv kör jag KZ...

Jag började med både SPS och LPS...vilket jag idag ångrar för i princip alla SPS satte tofflorna pga för mig då okända faktorer...Så du gör helt rätt enligt mig att börja lugnt o försiktigt.

När får man se underverket ? 😃

Mvh

/micke

1 timme sedan, Michael Hansson sa:

RSX:n har jag också "Trånat" efter :-)....lite osäker på hur eller om det finns styrbara kanaler och hur många, de gamla hade bara 2..vitt o blått.

BK är ett bra val...inte hört nåt negativt iaf. Själv kör jag KZ...

Jag började med både SPS och LPS...vilket jag idag ångrar för i princip alla SPS satte tofflorna pga för mig då okända faktorer...Så du gör helt rätt enligt mig att börja lugnt o försiktigt.

När får man se underverket ? 😃

Mvh

/micke

Hej 😃 ska finnas 4st styrbara kanaler i den nya maxspecten . Hm förtstod inte riktigt det där med tofflorna ?  Underverket. Kommer nog på plats om nån månad då det är beställningsvara och måste byggas bänk när den kommer fram😂 sett på nätet va skruv! Det finns till bänkarna , kommer ta sin tid, men det ärju halva nöjet med det hela , planera mm

Rsx är en helt ok belysning , köp till wifi styrningen så blir det betydligt lättare att ställa in den . Det är 4 styrbara kanaler 

Mvh micke

• Like 1

On 2019-02-01 at 09:11, Michael Hansson sa:

On 2019-02-01 at 09:11, Michael Hansson sa:

Nu är allt beställt 😃 bara och vänta på att tomten ska komma nu👍😊

Edited by Hella42
  • Like 2

Hm jag fattar inte hur man lägger in flera bilder åt gången?  Dom andra två är vitbröstad kirurg och en mörk storlek som den gula

Edited by Hella42
  • Like 1

Karet är hemma😃❤️ Blod svett och nöstan tårar så är bönken klar 👍🤗 grymt ! Bara resten kvar 👍

B32B2962-EBA3-4055-A5AE-7E113577A0F3.jpeg

9460F14C-23A1-4D8A-B58D-9D17DF424945.jpeg

• Like 2

Bubbelkingen gör sitt jobb. Tvättyst och jag är supernöjd !  Belysningen gör åxå sitt jobb, nu börjar brunalger komma. Bra då kommer det igång mer och mer . Dag 11 

94767012-F4E9-49C1-9A31-36BE899127B1.jpeg