Om jag säger så här: en webbutik i sverige köper produkt xxxxx och lägger på en 20-30%, samma produkt kan t.ex aquapro lägga på 50-100% Sen måste jag passa på att säga hur mycket jag avskyr aquapro, har skickat en väldigt "simpel" fråga till dem kanske tre-fyra gånger, men får inget svar! Trots att de skulle kunna ge mig ett enkelt: ja eller nej. Vad är orsaken då kan man fråga sig... Jo, de tjänar inget på att lägga ned tio sekunder på att skriva t.ex "nej, det kan vi inte". Skulle jag betygsätta dem så blir det sämsta möjliga poäng! Men Harald från aquaristic, honom gillar jag bara mer och mer. Han gav mig t.o.m ett "speciellt" mail adress, och när jag frågat en sak via det mailet har jag fått ett svar oftast inom någon timme, ibland inom bara några minuter! Service är det när de tar sig tid och ställer upp för kunden, och då menar jag även om företaget ifråga inte är helt hundra på att man kommer att handla från dem. Hur som helst, där gick de miste om ca 2000 euro.