GimliX Postat 8 april 2007 Dela Postat 8 april 2007 HejTänkte höra om det finns något intresse att ha en liten saltvattensträff i Gävle.Prata lite skit, dela med sig av olika erfarenheter och självklart, lite byteshandel MvhA Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
boman Postat 9 april 2007 Dela Postat 9 april 2007 jag är intresserad har varigt igång ca 2 år "visste inget före det" haft ett 320 liters hörn akvarium men har i dag ett 864 liters+320 liters sump och dom fösta fiskarna kom i akvariumet i fredags M.V.H Jan Boman Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 9 april 2007 Dela Postat 9 april 2007 jag är på! har iofs en bit till gävle.. men man kan alltid skicka tanten på ikea osv så ska det nog gå bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
boman Postat 19 april 2007 Dela Postat 19 april 2007 ÄR NI INTRESSERAD AV ATT TRÄFFAS HEMMA HOS MIG (JAN BOMAN SMARAGDVÄGEN 58 80433 GÄVLE tel: 026-193766 Mobil: 0735454215 PÅ Söndag KL:16.00Eller annan tid om det inte passsar ring eller maijla i så fall jan.boman@comhem.se M.V.H Jan Boman Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.