Guest Gäst Postat 22 december 2003 Postat 22 december 2003 Hej! Är det någon som har erfarenhet av Aquatic Nature 90S osmosfilter? dom är ju ganska billiga om man jämför med andra märken. Så man undrar om där är någon hake med dem. Mvh Fredde. Citera
Guest Gäst Postat 22 december 2003 Postat 22 december 2003 Nej det tror jag ej.Mitt har jag haft under många år och funkat kanon!!Men skall la se om jag kan köpa ett nytt kol och sedimentfilter inom kortJag har ett 90S/C Citera
Guest Gäst Postat 22 december 2003 Postat 22 december 2003 Hej! Jag tror faktiskt inte det skiljer så mycket mellan olika osmos märken, för membranen är för de mesta tillverkade av samma tillverkare. Det som skiljer är höljena och reduceringsventilen. Själv har jag en Dennerle hölje och ventil med mambran och filter från Prodac vilket fungerar utmärkt! Ändrad av Björn den 2003Augusti18 kl 19:57__________________/Björn Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.