joda Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 nån som vet hur är det med sandvändningen hos Cryptocentrus cinctus... är dom lika effektiva som Valenciennea puellaris & Amblygobius phalaena på att hålla sanden ren eller ?//jonatan Citera
pwin Postat 21 april 2007 Postat 21 april 2007 Nej den är inte lika effektiv, den gräver bara runt sin egna grotta. /Per Citera
joda Postat 21 april 2007 Författare Postat 21 april 2007 Nej den är inte lika effektiv, den gräver bara runt sin egna grotta. /Pertjena och tack för senast...ok... då lutar det åt nån av Valenciennea puellaris eller Amblygobius phalaena.. men puellaris verkar vara lite svårare att få ta i en phalaena... men puellaris är snyggare så vi ska kanske lugna ner oss lite tills det dyker upp...var dina kinkiga med att få att äta i början eller ?//jonatan Citera
pwin Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 Tack själva! Nej mina åt redan i affären (Korallrevet), så det har inte varit något problem. Ibland kan vara svåra att få att äta, som vanligt har små exemplar lättare att vänja sig vid akvarieliv./Per Citera
joda Postat 23 april 2007 Författare Postat 23 april 2007 Tack själva! Nej mina åt redan i affären (Korallrevet), så det har inte varit något problem. Ibland kan vara svåra att få att äta, som vanligt har små exemplar lättare att vänja sig vid akvarieliv./Perok... ska försöka hitta såna då... verkar inte finnas i affärerna i våran närhet just nu iaf men jag är på min vakt...i värsta fall får det väl bli den där andra arten som snöar sand över korallerna...//jonatan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.