Postat 26 maj 200421 år Precis Micke, den är ju riktigt snygg oxå! En riktigt stor plattskärm och denna skärmsläckare sen är det bara att kasta ut burken!
Postat 26 maj 200421 år Författare he he jo jag har just ett gäng Pomacanthus imperatorsom simmar omkring är kanske enda gången jag får se det :-)
Postat 26 maj 200421 år Jaaaaa, va bra!!! Nu kan vi slänga all tekning som vi lägger 1000-talskronor på och slappna av, inga mer döda fiskar, och inget mer besvärmed koraller. Fast jag undra förstås om ett UV-ljus skyddar oss från virus??? .
Postat 26 maj 200421 år UV-ljus slår ihjäl virus om man inte har för hög genomströmning...Funkar alltså bara för dem med modem... inte för dem med bredbandsuppkoppling! .
Postat 26 maj 200421 år UV-ljus slår ihjäl virus om man inte har för hög genomströmning...Funkar alltså bara för dem med modem... inte för dem med bredbandsuppkoppling! . Attans, visste väl att det fanns en "hake" även med denna hobby *inne i förådet och rotar fram modemet*.
Postat 26 maj 200421 år Författare så för maximal effekt kan jag seriekoppla 2 st 14400 modem alltså ?och köra på en IBM ps2 386 sx 25 då borde det inte komma fram ett enda virus "heller nåt annat heller för den delen"
Postat 26 maj 200421 år Okej, så ett bra nybörjar kitt bör väl innehålla följande då: En 17" TFT (gör det väl möjligt att kunna hålla ca 5-8 fiskar), ett enklare spamfilter, eller en kraftigare brandvägg (om man vill ha möjligheten att byta upp till större skärm på sikt) ca 10% av hårdiskens volym i RAM och sist men inte minst ett riktigt långsamt modem. Sen är det bara att "åka"..
Postat 26 maj 200421 år Lika bra att ladda ner den där sabla skärmsläckaren här på jobbet ochta ett foto på den. Därefter slår jag i sönder min dator, ger mittakvarium till grannen och hänger upp bilden på skärmsläckaren på väggendär hemma… Sen kan man pusta ut!Man é ju inte helt dum i huvudet…
Postat 26 maj 200421 år Man é ju inte helt dum i huvudet… Fast o andra sidan, hade jag loggat in här första gången o denna tråden var den första jag såg så hade man nog börjat undra om inte vi alla som håller på i denna hobbyn e lite snurriga
Postat 27 maj 200421 år Hehe... Japp, såhär går det när man skriver att man kan ladda ner skärmsläckare!!!
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.