jower Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Någon som har ett hörn akvarium med bågfront?Hur é det? Ser det konstigt ut med brytning etc? Citera
Vitamin Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Risk finnes för yrsel, men det går över med en Alvedon... . Citera
Vitamin Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Äh kunde ju inte låta bli det där... Jag hade ett 400 liters kartidigare med en välvd framruta, det är skitsnyggt. Det kan se liteskumt ut vid kanterna, men det är inget man hänger upp sig på. Fastsjälv föredrar jag ett vanligt akvarium. Det finns såklart för &nackdelar med allt. Citera
Guest sgadrian Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Jag har ett aquael 320 liter hörnakvarium med bågfront och jag störs inte det minsta. Citera
Guest Karlsson Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Jag kör med ett Trigon hörnakvarium och det fungerar bara bra. Som Vitamin säger så ser det lite knepigt ut mot kanterna på avstånd men det är inget som stör helhetsintrycket på något sätt.Det jag tycker är drygast är istället när man kommer lite för nära akvariet. Detta resulterar i lätt illamående efter ett tag för min del. Men Då snackar vi närmre än 1 dm avstånd.Personligen tycker jag att välvda hörnakvarier är snyggast i just hörn men för andra placeringar än hör skulle iaf jag köpa ett vanligt ett. Citera
Vitamin Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Jag såg på en mässa att dom satt ihop fyra stycken hörnakvarium. Detsåg ut som ett jättestort runt kar. Detta är verkligen en häftig sakman kan prova. Det kräver såklart att man har ett ganska stort rum sominte användes till något annat, och en förstående fru… Citera
jower Postat 27 maj 2004 Författare Postat 27 maj 2004 Och så kopplar man ihop dom med genomföringar i sidorna...Då kan ju fiskarna simma runt...E lite inne på att köpa ett hörnakvarium pga platsbrist...men det kanske inte blir ett med bågfront då...gilla inte att bli yr när man kollar på fiskarna Citera
Vitamin Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Japp, sen kan du öka din kondition genom att jaga fiskar resten av den kvällen.... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.