Nemisis Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Är det någon i närheten av Norrköping som har problem med alger skulle de kunna få låna min sjöhare ett tag. Den lilla gynnaren har varit väldigt effektiv i mitt kar där den har ätit upp alla alger. Om någon vill ge en liten fragg i utbyte så går de oxå väldigt bra Mvhfredrik Citera
norsken Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Om din hare äter brun alger skulle jag villja låna den ett tag. Jag har lite fraggar du kan få, dessutom har jag 3st. cromis du kan få om du är intriserad. Citera
Nemisis Postat 12 maj 2007 Författare Postat 12 maj 2007 Hej!!Vet inte om den äter brun alger har inte problem med dessa. Den har ätit upp all Bryopsis utom de delar den inte kommer åt. Du kan väl kolla om de brukar äta brun alger så kan vi kanske kolla. Citera
norsken Postat 13 maj 2007 Postat 13 maj 2007 Jag har kollat rundt lite och jag skulle nog behöva låna denn ett tag. Hur gör vi rent praktiskt?Du kan nå mig på 0150-51513 eller 0704916535mvh Janne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.