Draedon Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 har laddat upp några klipp på burken på youtube.http://www.youtube.com/profile_videos?user=Draedon&p=rdär ser ni vilket skrämmande utveckling det har varit på skitalgerna Citera
joda Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 xenian som är på vänster sida är det den du hade med på bilderna i dec/jan som har vuxit så mycket ?ser snyggt ut med så mycket tycker jag...//jonatan Citera
Draedon Postat 12 maj 2007 Författare Postat 12 maj 2007 japp det är samma xenia. den tog rejält med fart efter att jag började tillsätta TM's jod. Citera
joda Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 japp det är samma xenia. den tog rejält med fart efter att jag började tillsätta TM's jod.åfan... det var inte dåligt, så jod'en funkar som anabola för xenian då... ska bli kul att se hur mycket den har vuxit om ytterligare ett halvår då... //jonatan Citera
Draedon Postat 12 maj 2007 Författare Postat 12 maj 2007 fortsätter det i samma takt får jag nog slänga ut lite snart.. är en j-a tillväxt på den nu. Citera
joda Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 fortsätter det i samma takt får jag nog slänga ut lite snart.. är en j-a tillväxt på den nu.hellre det än tvärtom... jag hoppas våra två xenior oxå får sån fart i tillväxten snart... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.