Gnarkill Postat 19 juni 2007 Postat 19 juni 2007 Jag skulle vilja ha lite hjälp med att lösa ett stort problem för mig!! jag vet inte hur jag ska dra rör från karet till sumpen och tillbaka??Och vilket avstånd ska jag ha från kanterna i hörnet där glasmästaren ska borra hålet till ytavrinningen???nån som har nå ritningar eller JÄTTE bra bilder på hur man ska göra?? det vore kanon bra för det står VÄLDIGT still just nuMvh/Tom Citera
Drullputt Postat 19 juni 2007 Postat 19 juni 2007 Bara bygga ihop en standpipe å ställa den i hörnet så ser du hur du ska borra. Antingen drar du returen till andra hörnet eller i ytavrinningskammaren. Citera
Gnarkill Postat 19 juni 2007 Författare Postat 19 juni 2007 bilder och förslag på hur man ska göra?? och måste man förstärka karet på något sätt om man borrar i karet??hur högt ska glasen till ytavrinningen gå i motsvarande till akvariets kant?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.