Gnarkill Postat 19 juni 2007 Postat 19 juni 2007 Så nu har man dragit igång sitt första saltkar=)nu har det i och för sig varit igång sen i november men nu ser det något så när ut som ett riktigt salt kar.Här är en liten lista på vad jag har i mitt akvarium!Karet är ett eheim Mp på 200 liter.Teknik/Under uppgradering just nu1st new-jet 1200l/h1st Koralia 1500l/h1st Eheim 1000l/hLjus:2st power glo t81st Aqua glo t81st marine glo 13000k tror jagFiltrering:Fluval 404 med endast LS iÄldre Tunze Skummare/Tror den klarar av 500liters kar men det är som sagt gammal.25watts Uv-c!Levande:15kg LS1 liten sacrophyton1 st rörmask1 st Cirrihitichthys falco - Hökfik1 st Nebulosa muräna5 st knappar vad jag kan se på en av stenarna1 st Amphiprion Jaffa1 st bandkoralls räka1 st Putsar räka1 st Stor Hawaiiansk blåbenad eremit kräfta12 st vanliga eremiter1 st Mithrax Krabba4 Små Turbosniglar/1 StorMacro Alger:Lite ChaetomorphaCoralineBryopsisActinotrichia FragilisHalimedaCaulerpaValoniaOch rikligt med Halymenia.Säkert har jag glömt något men som sagt så är det uppgradering under full gång just nu så mer kommer det bli av allt!Bilder dyker upp så småning om/Tom Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.