Gå till innehåll

byter skin?


Tonytiger

Rekommenderade inlägg

hej jag ha en mjukkorall som jag inte kan namnet på men som har många små spagetti armar på dagen..

när jag kolla den igår såg det ut som den hade börjat (dö) på ena halvan och idag har den tappat nästan allt skin på sig.. och är nästan helt vit utan "spagetti " armar....

1. är detta farligt för akvariet?

2 är den död eller döende eller kan detta hända???

allt annat i akvariet ser ut att må bra och jag har haft den ca 3 månader utan problem...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej jag ha en mjukkorall som jag inte kan namnet på men som har många små spagetti armar på dagen..

när jag kolla den igår såg det ut som den hade börjat (dö) på ena halvan och idag har den tappat nästan allt skin på sig.. och är nästan helt vit utan "spagetti " armar....

1. är detta farligt för akvariet?

2 är den död eller döende eller kan detta hända???

allt annat i akvariet ser ut att må bra och jag har haft den ca 3 månader utan problem...

Tror inte du ska bekymra dig. De gör så ibland för att förnya sin hud om du förstår vad jag menar.

Du kan se till att en pump hjälper till så att det gamla lossnar. Inget farligt för karet. Simma lugnt!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...