Svan Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 Hallå!Ska dra mig in mot den stora staden Stockholm imorgon och tänkte samtidigt inhandla ca 15-20 kilo LS.Saken är den att min flickvän tänkte ta sig till IKEA samtidigt och kommer säkert spendera ett par timmar där.Frågan är då, hur transporterar jag hem stenen? I nåt stor plastbalja?Klarar sig stenen ett par timmar utan syresättning osv? Nåt jag borde tänka på förutom att försöka att inte blöta ner HELA bilen?Tack på förhand/Daniel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 Frigolitlåda med några blöta tidningar ovanpå stenen så klarar det sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svan Postat 31 augusti 2007 Författare Dela Postat 31 augusti 2007 Tack!Har butiken frigolitlådor? Eller vart får man tag på dem? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 Vilken butik handlar de om? Korallrevet brukar alltid ha en hög med lådor liggande, dom andra vet jag inte hur dom gör. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svan Postat 31 augusti 2007 Författare Dela Postat 31 augusti 2007 Hade väl tänkt Korallrevet eller kanske triton, kan ju helt enkelt ringa och kolla innan jag åker dit...det är kanske det smartaste Korallrevet ligger ju bäst till men jag har aldrig varit där och vet inte hur det ser ut eller vilken kvalitet dom håller... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 Lite dyrare sten men kvaliten är nog klockren, dom stenarna jag tittat på ser vädrigt porösa ut. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.