GreyGoldfishes Postat 10 september 2007 Postat 10 september 2007 Hej hopp. Nu har ja funderat på en ny pump ett tag. Jag har kommit fram till att det blir en tunze nano stream. Men!!, Mitt kar är på 110 liter, och ja vet inte riktigt om ja ska ta 6025 eller 6045. Och borde jag köpa version 2 på 45an isf? Edit: Det kanske blir alldeles för mkt blås me 45an.Kom med föslag!! Mvh Malin Citera
Peppz Postat 10 september 2007 Postat 10 september 2007 Det beror lite på hur du har tänkte bygga i tanken men 45an blåser på rätt fint så, nja.Självklart ska du ha en version 2 oavsett vilken nanostreamer du köper. Citera
GreyGoldfishes Postat 10 september 2007 Författare Postat 10 september 2007 Mitt akvarie är redan uppstartat, vart igång sen i Januari. Tycker helt enkelt inte att den ja har nu blåser tillräckligt. Jag kan ta ett foto på hur det ser ut just nu, mer LS ska köpas in.Men du tycker inte en 45a blåser för mcket då? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.