Gå till innehåll

Prenumeration av Saltvattenstidning


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

Längre sedan jag skrev in nått i Forum, sommar å så.....

Men fick nu ett ryck igen, inför flytt å så..

Nu undrar jag om det finns nån tidning att prenumerera på. Som ciklidbladet! Jag vill ha papper att hålla i, tillhör de som gillar att fina böcker och tidningar att spara i hyllan,.

Hittade en sån i USA, men att det var både söt och saltvatten,. och så massa "onödiga artiklar"...

Kan nån expert kännas vid att skriva till mig (å säkert fler), sugen att börja redan snart att prenumerera!!

Kalle

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet en perfekt tidning att prenumerera på och det är MARINE WORLD. Det är en brittiskt tidningsom innehåller enbart saltvatten. Tidningen ges ut i sex nummer om året och detta kostar 25 pund och då kommer den till din brevlåda. Senaste numret var på 85 sidor och känns mycket välarbetat med många bra artiklar och fina bilder.

Det bästa är nog att ringatill Marin World angående prenumeration

Tel +44 1254 236380

Ps ha ditt kreditkortsnummer när du ringer och din adress såklart.

MVH Richard

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Rickard!

Jag ringde den så fort som jag kom till jobbet, så det lät väldigt bra! köper 6 tidigare nummer för samma pris - 25pund.. å då får jag alla samtidigt och är nummer i storlek med förra nummeret skall man vara jätte nöjd med priset!!!!

Tack igen!!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hej!!!!'

Det regnar ute idag.. tråkigt att snurra på stan i detta väder. (skall svetsa ihop akvariet idag)...

Men vad har landat i min brevlåda lagom idag?? Jo de 6 nummer som jag beställde från england i fredags!!!!!

Det gick snabbt!

Så för ni som är intresserade av bra lektyr i sommar, tipsar jag varmt denna tidning (ovan skrivet).

Jag betalade 25 pund och fick det direkt i brevlådan, utan extra kostnad, plus att det gick mycket fort!!

tack tack Rickard

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var så nöjd med magasinet att jag nu har bestämmt mig för att ta ett helt år prem.

Så mitt 7:e nummer kom i måndags - 96 sidor tjockt!

Riktigt roliga ämnen denna gång åxå. Bla om dotty´s och dess lek möjligheter.

Vill än en gång tipsa om denna tidning!

__________________

Kalle Holmström

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...