havre Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Någon som har erfarenhet av denna lilla fliur? (Se länk nedan) Läste i sidans artregister att hökfiskar över lag verkar vara benägna att gå på räkor, gör även denna det?http://www.melevsreef.com/pics/1004/longnosed_hawkfish.jpg Citera
SouthernComfort Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 HejJag hade en sant hökfisk som gjörde slut på mina räkor en efter en både eld och koralbandade räkor 4 stycken totalt första och sista gången jag köpa en sant , det var synd annars var han ett riktigt personlighet Citera
Christer T Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Mycket trevlig och personlig fisk tycker jag. Den valde ofta en hög plats i akvariet där den kunde ligga och spana. Mina Debeliusräkor tittade den inte åt. Tyvärr har dem en tendens att hoppa vilket min gjorde efter några månader Citera
Dave Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Hade en kusin till denna, den var fin o syntes mycket, men tog nästan alla mina räkor... Dave Citera
havre Postat 1 oktober 2007 Författare Postat 1 oktober 2007 Någon som vet om det finns det en annan art/fisk som har liknande beteende, förutom viljan att äta alla räkor i karet?Mvh Thomas Citera
elNico Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Den Långnosade undrar jag om den tar räkor....kanske nopprar lite?! Min rörde aldrig räkorna men hoppade, det gjorde den! Citera
lottac Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Jag hade en sådan som hoppade ur och dog, tyvärr. Den är väldigt fin. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.