havre Postat 12 oktober 2007 Dela Postat 12 oktober 2007 Hejsan!Skulle en "vanlig" putsarräka och en eldräka kunna dela utrymme på 80L eller kommer de gå på varandra? Har hört att putsarräkor av samma art kan göra det.Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 12 oktober 2007 Dela Postat 12 oktober 2007 Jag skulle välja 2 av samma art, då lär du få gått om yngel också vilket om inte annat kan vara bra fisk mat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 12 oktober 2007 Författare Dela Postat 12 oktober 2007 Då kommer nästa problem, vet inte vilket kön min nuvarande eldräka har Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 12 oktober 2007 Dela Postat 12 oktober 2007 Jag vet inte hur det är med eldräkorna, men har du 2 putsarräkorna så kommer bägge 2 att bära rom. Livet är lite enklare för dem än oss 'vanliga' människor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 12 oktober 2007 Författare Dela Postat 12 oktober 2007 Jo det var inget, de är ju för hermafroditer, tänkte inte så långt...Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.