Guest Kirsi_L Postat 30 juni 2004 Dela Postat 30 juni 2004 vad äter dom? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 30 juni 2004 Dela Postat 30 juni 2004 Lyse !!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JFerm Postat 30 juni 2004 Dela Postat 30 juni 2004 Tror Jimmy skojar lite med dig!!! .Döm äter inte lyse men de lever av ljuset, fotosyntesen du vet //Jörgen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Kirsi_L Postat 30 juni 2004 Dela Postat 30 juni 2004 jaha ok tack då vet jag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Björn Postat 1 juli 2004 Dela Postat 1 juli 2004 Mina större (ricordia florida & hårig discosama) tar gänra mindre artemiabitar. Man ser tydligt att de växer snabbare då de matas lite. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zippo Postat 1 juli 2004 Dela Postat 1 juli 2004 ja även jag matar min discosoma & florida med en räkbit i mellanåt kul att se när dom slår ihop sig som en stor säck för att äta ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Kirsi_L Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 jaha ok då vet jag det då ska jag köpa mat till dom tack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.