Postat 18 november 200717 år TjoUndra om tunze's 900 serie 'comline' är något o ha ? storleken på den hade passat mig perfekt.. både till volym och fysisk storlek.men som sagt , har bara hittat 1 recension i produktguiden.. vill höra mer om den.har sökt men hittar ingen "ny" information alls om dessa..MVH Manne
Postat 19 november 200717 år Jag har en 9010 i mitt 525-liters kar och är mycket nöjd. Den är hyggligt tyst och lätt att ställa in. Skummar dessutom effektivt med tanke på dess kompakta yttermått.
Postat 19 november 200717 år Författare Jag har en 9010 i mitt 525-liters kar och är mycket nöjd. Den är hyggligt tyst och lätt att ställa in. Skummar dessutom effektivt med tanke på dess kompakta yttermått.vad menar du med hygglit tyst ? är det den som låter "mest" i hela akvariet ?
Postat 19 november 200717 år Ja, det är den som låter mest i karet men med det menar jag inte att den låter störande. Ljudet var ganska högt de två första veckorna sedan tystnade den betydligt efterhand.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.