music_lover84 Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 Den största glasborr som clasohlson har är 25mm skulle den dimensionen räcka på ytavrinningen? Den till tänkta pumpen pumpar 600/h. Inner måttet på pvc röret blir väl då ca 21mm. Är tveksam till om det räcker till någon som vet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Drullputt Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 Gör två hål och sätt två dursos om du är orolig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dallaman Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 finns även diamant sliptrissor som man kan slipa upp hålet, köpte min på jula.Borrade själv 25mm och slipa upp den till 35mm. kostar under 100lappen har jag för mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 På K-rauta finns det en inställbar från 25-65 mm, i alla fall hos oss i Häggvik.Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.