Freddi Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 Har en fundering ??Jag hade 3 st bangaii kardinaler, 2 som gick som par och en i andra änden av karet.Vad jag tror så var det 2 hannar och en hona.Nu är det så att sedan 2 dagar tillbaka så är den ena kardinalen borta och jag har 2 som går som par kvar.Dagen innan den försvann så åt den som den skulle och bråkade inte med nån och såg ej heller sjuk ut.Jag hittar den inte, kan det möjligtvis vara så att den går och ruvar och har gömt sig??Och att det då har bildats ett annat par av de återstående???Nån som varit med om detta?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 kan oxå va så att den andra hanen har slagit ihjäl sin rival. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 28 november 2007 Författare Dela Postat 28 november 2007 kan oxå va så att den andra hanen har slagit ihjäl sin rival.Jo visst kan det vara så, men så tror jag inte det är denna gång.Jag har inte heller hittat nån död fisk eller rester av den.Hannarna har bott i var sin ände av karet och bara varit i närheten av varandra när det har varit matdags och inte ens då har de slagits..Båda hannarna har varit i karet lika länge ca 7 månader, honan landade i karet för ca 3 månader sedan.Jag fortsätter leta, bara trist att fisken försvinner så där. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 29 november 2007 Dela Postat 29 november 2007 hade 4 st innan nu är där bara 3 o den 4 är spårlöst borta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.