Gå till innehåll

Deltec MCE300


Pear

Rekommenderade inlägg

Har beställt en sådan (Needle Wheel Maxi-Jet 1000/MCE) impeller den 6 oktober av pwss.

Har någon erfarenhet av det stället?

Har inte fått impellern ännu & den är betald.

14 oktober trodde dom att dom skulle få in den i lagret..

tycker det segar lite för en sådan liten & viktig del för mig då skummaren inte skummar så bra som den skulle kunna & borde göra :(

/Roger

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har beställt från pwss två ggr. De är ju inga snabba leveranser ska du veta.

Första gången så tog det typ... 3 veckor har jag för mig.

Andra gången höll jag på o bli galen. När jag beställde så fick jag mail efter någon dag.

Citerar mailet "Det var en del varor som vi inte hade hemma men får hem i början på veckan"

Den veckan var rätt lång, efter några veckor ringde jag och frågade vad som hänt och då var det nått med leveransproblem från deras leverantör. Nån vecka senare ringer jag igen och frågar vart paketet tagit vägen så säger dom att dom råkat skicka det fel och dom ska skicka ett nytt till mig..

Några veckor och några samtal senare så dyker paketet upp, drygt 3 månader efter jag lagt beställningen..

Jag hämtar paketet, hade beställt bla 3 burkar sköldpaddsfoder, av dessa hade en passerat bäst-före. Smått irriterad ringer jag dit igen och får en kvinna där säger till mig "Alltså det har varit så mycket strul med ditt paket så vi ska kompensera dig. Jag skickar med nått riktigt bra!"

Ett par veckor senare dyker paketet upp med en burk mat och, hör å häpna, ingen kompensation :D

Vad säger man? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har beställt från pwss två ggr. De är ju inga snabba leveranser ska du veta.

Första gången så tog det typ... 3 veckor har jag för mig.

Andra gången höll jag på o bli galen. När jag beställde så fick jag mail efter någon dag.

Citerar mailet "Det var en del varor som vi inte hade hemma men får hem i början på veckan"

Den veckan var rätt lång, efter några veckor ringde jag och frågade vad som hänt och då var det nått med leveransproblem från deras leverantör. Nån vecka senare ringer jag igen och frågar vart paketet tagit vägen så säger dom att dom råkat skicka det fel och dom ska skicka ett nytt till mig..

Några veckor och några samtal senare så dyker paketet upp, drygt 3 månader efter jag lagt beställningen..

Jag hämtar paketet, hade beställt bla 3 burkar sköldpaddsfoder, av dessa hade en passerat bäst-före. Smått irriterad ringer jag dit igen och får en kvinna där säger till mig "Alltså det har varit så mycket strul med ditt paket så vi ska kompensera dig. Jag skickar med nått riktigt bra!"

Ett par veckor senare dyker paketet upp med en burk mat och, hör å häpna, ingen kompensation :D

Vad säger man? :)

Jävla skitställe säger man då!fick ett mejl där dom skrev att dom inte hade sett att jag betalat in pengar.men nu lät det som dom inte fått impellern av deras leverantör ännu fast hon trodde den skulle komma den 13 oktober.skrev att jag skulle ha pengarna tillbaka betalda senast måndag & att jag skulle beställa den från annat ställe.fan va trött man blir...måste ju få skummaren att funka bra NU då det börjar komma alger & sånt är inte kul.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...