Håkan Postat 13 juli 2004 Postat 13 juli 2004 Var i Danmark i måndags och köpte en Clavularia Viridis var jätte fin i affären.När jag kom hem ochsatte ner den i karet efter att ha vattnat in den i ca 1 1/2 timme så hade ju "gräsmattan" dragit in sig och har aldrig kommit ut igen.Är det vanligt att inte koraller klarar transporten? Citera
SW_jojje Postat 13 juli 2004 Postat 13 juli 2004 Vanligt och vanligt, det är olika från korall till korall. Vet inte riktigt hur det är med stjärnpolypen men de kan stänga sig om de blir störda och jag har hört att de kan vara stängda i över 1 vecka till och med 2. så bara för att den kanske ser död ut betyder inte att den är det. Vänta och se så repar den sig säkert. lycka tillMvHJohan Citera
Guest Crotalus Postat 13 juli 2004 Postat 13 juli 2004 Min tog 2veckor på sej innan den slog ut .....Inget att bry sej i....Tålig korall Citera
zippo Postat 14 juli 2004 Postat 14 juli 2004 jo nog ingen fara hörde att dom skickas torra tillochmed så dom är tåliga ! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.