Jenn Postat 4 december 2007 Dela Postat 4 december 2007 Köpte precis en pseudocheilinos hexataenia. Koppade in den och nu står den bara och trycker under en sten och ser halv apatisk ut. Någon som vet något om arten mer att den ska vara ganska livlig? Hittar inte så mycket info om den. Dom andra fiskarna jag köpte verkar må hur bra som helst och simmar runt. Alla vattenvärden är också bra. Är den kanske bara chokad? Någon som vet? Hälsningar Jenn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 4 december 2007 Dela Postat 4 december 2007 vet att min kan gora det, om den vill sova eller ta skydd... men ofta so veljer den sanden att gora so vid... kan va som du seger att den e chockad....Hur koppade du in den ? occh hur var den i butiken ?Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jenn Postat 4 december 2007 Författare Dela Postat 4 december 2007 Jag la påsen i vattnet i en kvart och sen hälde jag i ca 1dl var tionde min och sen simma den ut. I affären var den jätte pigg och hade färgat ut nåt otroligt. Nu har jag släckt åt den men den ligger kvar. Vi får se imorgon. Föressten såg den nog lite konstig ut i påsen när jag tänker efter. Påsen var inte inslagen men jag har ju bil. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.