Pear Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Hur har ni som kör Juwel kar löst det med påhängskummaren. Lite problem när man vill ha skummaren på kortsidan då ljusrampen är i vägen.Hur har ni löst detta?Jag kör med skummare Deltec MCE300. Citera
Drullputt Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Bara kapa bort en bit av ena täcklisten. Eller så kastar du hela rampen åt helvitta å sätter en mh istället. Citera
alofstrand Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 kanske beror på vad man har i karet med drullputt,eller tänker ha! i dom nya juwelkaren är där ju T-5 rör är det en sådan ramp du har? jag funderar själv på ett juwel kar och jag skall ha en mc 500 isåfall som jag kommer att sätta där bak, bara att kapa bort en bit ifrån "taket" på rampen, samt sätta in några lysrör till+ fläkt till kylning så det inte börjar koka på sommaren Citera
Pear Postat 9 december 2007 Författare Postat 9 december 2007 Har Juwel 240 med T8 rampen, den ligger ju som bekant i mitten an mot gavlarna. Kommer senare installera en T5 armatur, hängangande.Vill helst ha skummaren hängande på ena gaveln. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.