port513 Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Kan man köpa sådana här gynnare eller måste man lita till turen att få en med sin LS?/Henke Citera
Jaken Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Mantisräkor går att köpa, eller få av någonMen om du kan få tag på just den specifika arten du hänvisade till är en annan fråga. Citera
port513 Postat 18 december 2007 Författare Postat 18 december 2007 Mantisräkor går att köpa, eller få av någonMen om du kan få tag på just den specifika arten du hänvisade till är en annan fråga.Jo det är just den arten jag är intresserad av.Troligen blir det ju inget sjöhäst på jobbet utan det får bli en mantis där och då är denna perfekt anser jag /Henke Citera
Jaken Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Kan du inte berätta lite varför du vill ha just denna arten? Varför inte bara rädda en liftande "noname" mantis från att åka gustavsbergskarusellen? Citera
port513 Postat 18 december 2007 Författare Postat 18 december 2007 Kan du inte berätta lite varför du vill ha just denna arten? Varför inte bara rädda en liftande "noname" mantis från att åka gustavsbergskarusellen?Jo "noname" går ju bra om den hotas att hamna i den otrevliga karusellen.Men den arten tilltalar mig rent biologiskt, den har ett intressant sätt helt enkelt och att den blir liten = jag kan ha 2 likadana akvarier på kontoret utan att det för den sakens skull blir för lite plats för mig själv /Henke Citera
idaida Postat 7 januari 2008 Postat 7 januari 2008 Kan man köpa sådana här gynnare eller måste man lita till turen att få en med sin LS?/HenkeHei!Jeg har en G.chiragra til salgs. Jeg har lagt ut en annonse her, kan du ikke ta en titt?Ida Citera
havre Postat 7 januari 2008 Postat 7 januari 2008 Är ganska svårt att få tag på en specifik art från handlare, men du har tur eftersom Ida har en. De är robusta gynnare så eventuellt klarar den att skickas med posten, vet aldrig till 100%. Den kanske skrämmer postens personal lite, men det är en njutning man får på köpet."Drekka, pule, slåss ta toget til Moss" Citera
idaida Postat 7 januari 2008 Postat 7 januari 2008 Haha!! Om den pakkes ordentlig er ikke det noe problem.Det var helt tilfeldig at akkurat den skulle dukke opp her hos meg, men jeg har uansett ikke plass til den. Det er litt synd, for det er en flott skapning! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.