Minerva Postat 30 december 2007 Författare Postat 30 december 2007 ja fast mitt kar är inte så mycket att se ännu och vi kan inte sitta och fika vid det för det står i mitt rum så vi får sitta i köket men det hade ju ändån varit kul och träffas och byta lite nya erfarenheter och kannske även någon "frag";)Jag ska prata med dem här hemma och se om vi kan titta ut någon dag som passar i januari februari.
Minerva Postat 4 januari 2008 Författare Postat 4 januari 2008 Äntligen!ikväll ska jag låna mormors digitalkamera så då kommer det lite bättre bilder.
Minerva Postat 4 januari 2008 Författare Postat 4 januari 2008 ja men bilderna blir lite försenade för jag glömmde usb sladden så bilderna kommer nog inte förren imorgon.
Minerva Postat 4 januari 2008 Författare Postat 4 januari 2008 Här kommer lite nya bilder-popcorn-Helbild (nästan) skivisar sinularia clownen det lila karet som ska om silikonas för att sedan användas till saltkar
Minerva Postat 29 januari 2008 Författare Postat 29 januari 2008 :nya bilder: Hej alla här kommer lite bilder på mitt senaste inköp ,en Naso elegans() skivisar och koraller.
_Manne_ Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Snyggt Minerva.. kul att det frodas fint i akvariet..! Kul sistabild med dorisen som har en "gloria" runt sig i vitt..
Minerva Postat 29 januari 2008 Författare Postat 29 januari 2008 Snyggt Minerva.. kul att det frodas fint i akvariet..! Kul sistabild med dorisen som har en "gloria" runt sig i vitt.. Tack Manne det vita runt doris är min anemon.
Rekommenderade inlägg