Gurra G Postat 3 januari 2008 Dela Postat 3 januari 2008 hej jag tänkte starta upp ett saltvattensakvarium och undrar om jag skulle kunna köra med min fluval 4+ pump om jag tog ur filtret. har förståt att filtret lätt blir en nitrit bomb. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 3 januari 2008 Dela Postat 3 januari 2008 Det går bra. Jag har en Fluval 3:a som jag brukar ha filter i. Då och då använder jag fosfatremover eller kol i filtret. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gurra G Postat 3 januari 2008 Författare Dela Postat 3 januari 2008 ok:) va bra:) då slipper man ju spräcka budgeten på pump då Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gurra G Postat 3 januari 2008 Författare Dela Postat 3 januari 2008 tack så mycket:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 3 januari 2008 Dela Postat 3 januari 2008 Det är lugnt, pumpa på! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gurra G Postat 3 januari 2008 Författare Dela Postat 3 januari 2008 hahaha:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.