Thomas141 Postat 11 februari 2008 Dela Postat 11 februari 2008 HejJag skulle villja få tag i ett hörnakvarium på runt 350-400 L Jag hittar inget färdigborrat men funderar på att specialbygga ett hörn kar med panorama framruta. Problemet är bänken, den är så fruktansvärt dyr, jag vill inte ha välvd ruta. Vet ni någon färdig bänk som man kan köpa som är hög runt 80 och rejäl så man får plats med sumpen. Juvel har jag hört att de är dåliga, stämmer det? eller finns det rent av någon som har en skysst bänk över.MVHThomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 11 februari 2008 Dela Postat 11 februari 2008 kan du inte bygga själv?det brukar vara bäst, då kan du bygga efter vad du planerar att ha under, (sump skummare mm) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 11 februari 2008 Dela Postat 11 februari 2008 Jag skulle också byggt en bänk själv. Köp hem reglar och någon skiva typ MDF eller liknande. Då får du exakt de mått du vill ha, och stadigt blir det. Enkelt att måla i lämplig färg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Thomas141 Postat 12 februari 2008 Författare Dela Postat 12 februari 2008 HejJo det kan man ju tänka sig, men finnishen kanske inte blir den bästa. Det är ju ändå så mycket pengar i ett kar och det ser ju så bra ut i övrigt vilket gör att om möbeln känns sådär så blir det inte riktigt bra. Men jag skall titta in i det som ett alternativ. Jag skall kolla med en snickare jag känner kanske han kan göra det bättre än jag själv.MVHThomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.