Orion Postat 18 februari 2008 Postat 18 februari 2008 Tjena,vill starta mitt första saltvattens kar,och valde fish only eftersom min ekonomi inte är den starkaste,så helt enkelt:vill ha alla tips o hjälp som finns i princip,så ja förstår hur jag ska börja m m..akvariumet är på 166 literMvh Fredde Citera
totto Postat 18 februari 2008 Postat 18 februari 2008 Det blir lättare o du skriver lite mer specifika frågor, men till å börja med så skulle jag råda dig att köpa en bra saltvattensbok och läsa på ordentligt så att du fårstår grunderna inom hobbyn, detta forum är också en otroligt lärorik plats.den teknik du behöver till ett fish only kar är bla skummare, cirk pumpar, belysning ( inte så höga krav på ) levande sten , salt , tester osv.om du använder sökfunktionen här på forumet så kommer du säkert att hitta massor av information om fish only akvarium.välkomen till SG.mvh Thomas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.