Losenborg Postat 3 mars 2008 Postat 3 mars 2008 Jag har något som ser ut som grå slam på LS ser ut som damm, hur få bort detta?Mina värden på vattnet är bra och stabilt.STENLO Citera
crille Postat 3 mars 2008 Postat 3 mars 2008 blås bort det med en powerhead!, jag brukar sätta lite vadd på insugsgallrena på streamarna samtidigt! Citera
Losenborg Postat 4 mars 2008 Författare Postat 4 mars 2008 Är det någon som har provat EHEIM s Slamsugare som är batteridriven Flodströms akvarie saluför en sådan för 540:--STENLO Citera
Losenborg Postat 4 mars 2008 Författare Postat 4 mars 2008 Am ni vill se hur det är med levande i er LS och vill använda en lampa med rött ljus så kan man köpa en sådan på Clas Olsson för 125:- Det är en pannlampa som har både rött och vanligt ljus lätt är att ta bort pannbandet och få en liten och behändig lampa att lysa in i akvariet när det är natt,förunderligt vilket liv det är i akvariet på natten.STENLO Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.