crille Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Jag stoppade i första djuren dag 3 efter start i mitt kar, däribland 4 st turbosar.MVHMagnusnu har väl du gjort lite mer typ, bakterietillsats, topfrog!jag tycker du ska ta det lugnt olis, det är en ren chansning med djuren!vänta 3-4 veckor istället. kolla så värdena ligger bra! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 8 mars 2008 Dela Postat 8 mars 2008 Jag håller med crille, man har allt att vinna genom att ta det lugnt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
olis Postat 8 mars 2008 Författare Dela Postat 8 mars 2008 okej jag väntar nog... då får jag ta o köpa ett nitrit test med.. skulle beställt de när jag beställde de andra testen men ja kan väl lika bra köpa de i affären när jag köper karet..piijs Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
olis Postat 8 mars 2008 Författare Dela Postat 8 mars 2008 en annan sak.. under den här tiden man väntar på att värden o så ska bli bra ska man köra vatten bytten då eller inte?mvh ola Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
olis Postat 8 mars 2008 Författare Dela Postat 8 mars 2008 någon? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatriksS Postat 8 mars 2008 Dela Postat 8 mars 2008 Behövs inga vattenbyten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
olis Postat 9 mars 2008 Författare Dela Postat 9 mars 2008 okej tack för de med... nu när jag endå e igång kan jag fråga så jag inte glömmer de, kan man stapla levande sten mot glaset?`mvh ola Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 visst kan du det.. men lägg dom på plats lugnt o försiktigt.. det gäller att inte tappa någon som "rullar" ner på bottenglaset.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.