Karoline Postat 14 mars 2008 Dela Postat 14 mars 2008 Här kan ni se vilka fiskar och koraller som passar ihop med sjöhästar.http://www.seahorse.org/library/articles/tankmates/tankmates.shtml Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 hur är det med cirkulationen, hur stärk kan den vara? jag har rett stärk cirkulation i dag. Jag fikc svar på vilka fiskar jag kunnde ha tack vara eran tråd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 17 mars 2008 Författare Dela Postat 17 mars 2008 hur är det med cirkulationen, hur stärk kan den vara? jag har rett stärk cirkulation i dag. Jag fikc svar på vilka fiskar jag kunnde ha tack vara eran tråd.5 x volymen är bra.Så om du tex har ett kar på 100 liter så ska du ha 500 l/h.Hur stort är ditt sjöhästkar och hur många hästar har du? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
TreFyraFem Postat 24 mars 2008 Dela Postat 24 mars 2008 Tack, men jag upptäckte tyvärr att jag inte kan ha sånna Jag har en niger (svart tryckarfisk) och det gick inte så Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 24 mars 2008 Dela Postat 24 mars 2008 Douglas sjöhästar är dessutom inga nybörjar djur utan kräver ett specielt akvarium som är anpassat till dom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
TreFyraFem Postat 24 mars 2008 Dela Postat 24 mars 2008 Douglas sjöhästar är dessutom inga nybörjar djur utan kräver ett specielt akvarium som är anpassat till domOk, ännu större anledning att inte skaffa en!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.