amatören Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 häftiga fiskar.....men smaken är som baken..eller hur micke!!?? personligen är jag nog inte så förtjust i farm odlade special fiskar.........finns ju en anledning till vaför dom inte överlever i naturen...eller har jag fel?? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 juli 2008 Författare Dela Postat 31 juli 2008 dom är ju egentligen inte framodlade enligt vissa rön Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 ok...ja jag har inte en aning....jag gick bara efter vad som skrevs på tråden......Men odlade special fisk är för mig ändå... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 juli 2008 Författare Dela Postat 31 juli 2008 hur går det själv handlat någon fisk ännu? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 vågar inte....har ju inte sumpen igång så.....När kommer du upp och titta på ditt gammla kar??? Var har du köpt lysrören? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 juli 2008 Författare Dela Postat 31 juli 2008 vet faktiskt inte har lite ont om tid å så med semester och allt det innebär håller på för fullt med karet Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 mmm samma här.....4 dagar till sen kan jag säga hejdå till allt vad ledighet heter!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 juli 2008 Författare Dela Postat 31 juli 2008 jag med men tänkte begära två veckor till inom kortmåste ju börja bygga utskjutsdelen till min bänk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 Tråkigt......jag kommer inte ens vara ledig på helgen....gutt med pengar...men men...vill du se mitt kar så kolla på mina bilder eller på min tråd....dom är bara 2-3 veckor gammla!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
marpeto Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 Imponerande projekt! Jag återhämtar mig dock fortfarande från läckaget på andra våning i mitt 320l akvarium när jag inte ägnar mig åt mitt andra projekt - http://www.pingisskolor.com Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 15 september 2008 Dela Postat 15 september 2008 Hur går det för dej grabben får du bänken klädd eller ?:nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 16 september 2008 Författare Dela Postat 16 september 2008 ja det går sakta............. men snart dags att sätta in sumpen.............. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 16 september 2008 Författare Dela Postat 16 september 2008 och kul är kanske at det börjat dyka upp lite levande djur i sanden Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 16 september 2008 Dela Postat 16 september 2008 Hur funkar din osien motion?Nöjd eller ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 18 september 2008 Författare Dela Postat 18 september 2008 jodå den fungerar lite tråkigt att man inte kan justera hastigheten men den sitter bra i hörnet så jag slipper ha två pumpar iaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 18 september 2008 Dela Postat 18 september 2008 Nå hur blir det med bilder nu då ? :nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 19 september 2008 Författare Dela Postat 19 september 2008 nja inga bilder ännu kommer inom kort blev lite planerings ändringar ang bänk och såbir troligtvis piano lack´s stuk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 Så det ska putsas å gnida på den hela tiden då ;-) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 19 september 2008 Författare Dela Postat 19 september 2008 ajemän lär väl bli det vi får väl se hur den kommande akvaristen beter sigsump beställes på måndag också den lite special med svart laminatglas Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 Mera putsande med andra ord. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 19 september 2008 Författare Dela Postat 19 september 2008 jupp måste ha nått "jag ska bara........" Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 JA JA gläns du bara !Vi har fort farande inte sett några bilder på bygget än, jag väntar fort farande .......:nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 19 september 2008 Författare Dela Postat 19 september 2008 tar du med dej kamera nästa gång du kommer förbi... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 22 september 2008 Dela Postat 22 september 2008 Har du fått i en dop värmare i ditt akvarium än, så att du får upp temperaturen i akvariet nu ? För i Fredags var det riktigt kalt (knapt 18˚) i dit akvarium.Eller är det som vanligt att du ligger hellre på soffan å glor på TV? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 22 september 2008 Författare Dela Postat 22 september 2008 jodå den sitter däri Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg