crille Postat 21 augusti 2004 Postat 21 augusti 2004 jag vet att man måste ha en del tekniska prylar,för att det ska funka,men jag skulle vilja se lite mer akvarium,som funkar utan allt förmycket teknik,jag tror det skrämmer bort en del nybörjare(inte bara kostnaden)själv blir jag mer imponerad av akvarister som lyckas bramed enklare medel.hoppas det finns några här på forumet,som haråsikter om detta Citera
jimmy Postat 22 augusti 2004 Postat 22 augusti 2004 Jag kör bara med det alra nödvändigaste en skummare å MH är väll det jag har i teknik väg håller även på att bygga ett nytt kar utan sump. Citera
zippo Postat 22 augusti 2004 Postat 22 augusti 2004 jag med !skummare,uv-c.,Mh slog iofs till med en kalkmixer på slutet okså mest för att jag är lat . Citera
crille Postat 22 augusti 2004 Författare Postat 22 augusti 2004 jag är inte emot teknik,men ska man köpa allt,så blir det dyrt!däremot är det kul att se wrangs bygge där han själv sökerlösningar,personligen tror jag att man kan lyckas bra,medenklare medel,tekniken blir nog en hobby i hobbyn! Citera
zippo Postat 22 augusti 2004 Postat 22 augusti 2004 jag vågar nästan påstå att för många ÄR tekniken hobbyn ! Citera
Guest NoName Postat 22 augusti 2004 Postat 22 augusti 2004 Håller med zippo, ibland nästan till överdrift! Men om det hadde funkat att bara fylla på med mer koraller och fisk hela tiden tror jag inte att många slösat pengar på tekniska prylar.Men visst är det lite så att vi aldrig vill att pysslet ska ta slut? . Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.