Freddi Postat 3 maj 2008 Postat 3 maj 2008 Som rubriken lyder så skulle jag vilja byta ut mina Ocean runner pumpar till nån alternativ pump.Anledningen är att byte av en impeller till en sådan pump kostar nästan som en ny pump,och verkar ta lång tid att få fram.Kom gärna med tips, behöver 1 st 2500L pump och 1st 2000L pump!! Citera
_Manne_ Postat 3 maj 2008 Postat 3 maj 2008 freddi: har inga förslag direkt förutom aquabee , men behöver du låna något så säg till.. mvh manne Citera
Heritage Postat 3 maj 2008 Postat 3 maj 2008 Freddi, det finns både NewJet och Aquabee-pumpar liggandes. Säg bara till. Citera
Freddi Postat 3 maj 2008 Författare Postat 3 maj 2008 Kanon jag hör av mig lite senare.Håller på nu som bäst med att bygga butik !!! Citera
Freddi Postat 3 maj 2008 Författare Postat 3 maj 2008 Låter bra Anders,får se vad det blir !!Impellern i mittfacket kommer snart att strejka pga att den börjat svälla.Så var det med den andra pumpen jag hade. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.