DSB Postat 7 juni 2008 Dela Postat 7 juni 2008 En dag för sent, men här är mina nationaldags firare i ett av akvarierna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 7 juni 2008 Dela Postat 7 juni 2008 Här kommer en 6 månader gammal bild på min. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 7 juni 2008 Dela Postat 7 juni 2008 Jag har 5st sådana Wiking hehe.. och de är de minsta jag har sett. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 8 juni 2008 Dela Postat 8 juni 2008 Härligt Jörgen, 5 stycken! Kräsna och lite småsvåra jämfört med andra dvärgkejsare. Då har ju du alla förutsättningar för att se lite lekbeteende när de växt till sig lite. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 9 juni 2008 Författare Dela Postat 9 juni 2008 Här kommer en 6 månader gammal bild på min.Ja den var ju rejält gul och blå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.