Karin B Postat 14 juni 2008 Postat 14 juni 2008 Hej på erJag har köpt Aqua medics nivåvakt.Det står att man ska fetta in ändarna på slangarna med medföljande fett.Kan det verkligen stämma?Det följer också med två stycken slangstumpar på en decimeter stycket,med en koppling i varje ände.Vad är det?Jag vågar inte koppla in det utan att veta att allt blir riktigt från början.Jag vet att många här har/har haft den här "niveaumaten" och kan hjälpa mig med detta.Tack på förhandMvh Karin Citera
crille Postat 14 juni 2008 Postat 14 juni 2008 jag lägger lite vaselin på valsarna, tror det är för att inte slangarna ska spricka Citera
Karin B Postat 14 juni 2008 Författare Postat 14 juni 2008 Hej CrilleDe menar väl bara den lilla biten inne i pumphuset?Karin Citera
crille Postat 14 juni 2008 Postat 14 juni 2008 nä, jag tror bara det är kopplingar, men du kan fetta in hela slangen, så glider valsarna lättare! Citera
Karin B Postat 14 juni 2008 Författare Postat 14 juni 2008 Varför ska jag fetta in hela slangen? Det måste väl räcka med den lilla biten inne i pumphustet?Karin Citera
Karin B Postat 14 juni 2008 Författare Postat 14 juni 2008 Jag ber om ursäkt.Jag hade missförstått lite.Ha en fortsatt trevlig helgKarin Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.