Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 ingen av er som har byggt och har ritningar att dela med sig av på ett branitratfilter ?__________________Mvh micke Laugh at your problems; everybody else does. 340L + 140L sump 250W MH,UV-C,Nitratfilter. Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 Tjenare!!Jag skall återkomma snart med bilder och ritning på det som jag byggde, jag har bara inte fått tillbaka min kamera ännu.MVh Magnus __________________There is no substitute for cubic inches. Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 Tack det låter intressant :-)__________________Mvh micke Laugh at your problems; everybody else does. 340L + 140L sump 250W MH,UV-C,Nitratfilter. Citera
Guest Gäst Postat 30 december 2003 Postat 30 december 2003 Hur går det med nitratfiltret Magnus??__________________MVH Christian wrang.com Citera
Guest Gäst Postat 30 december 2003 Postat 30 december 2003 jo jag tröttnade på att vänta så jag köpteen nitratreaktor istället ,men tror du jag har fått det inkopplat nerå vet inte om det är värt att köra med heller om man ska sälja vidare __________________Mvh micke Laugh at your problems; everybody else does. Citera
Guest Gäst Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Hejsan, här är en till som är nyfiken på nitratfilter- bygget, du har inte glömt det hoppas jag..... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.