Star_c Postat 27 augusti 2008 Författare Postat 27 augusti 2008 Nu har jag fått ner ytterligare ca 7kg LS + en kirurg som har ätit upp 80% av trådalgerna:).Ja, ni ser bäst själva vad jag har gjort. Det enda som jag tycker fatts nu är en sandvändare sen är jag nöjd(ett tag iaf).Jag skulle bara önska lite kalkalger men det kanske kommer inom sin tid.
Magnus Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 Kul att din Scopas fungerar och trivs! Det ser bra ut, Petter!
Star_c Postat 5 september 2008 Författare Postat 5 september 2008 Jag undrar om detär någon som vet vad det är som sitter på stenen (ja förutom korallerna förstås). Kan det vara ett gäng glasrosor?Det har aldrig funnits några dumma frågor.
Magnus Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 Hej Petter! Värm lite osmosvatten och Kalciumhydroxid i micron till en smet. Spruta lite med en spruta på glasrosen så dör den!Lite Kalciumhydroxid kan du få av mig om du vill!
Star_c Postat 7 september 2008 Författare Postat 7 september 2008 Tack för tipset MagnusJag tror att jag har kalciumhydroxid i "labbet", ska kolla detta.
Rekommenderade inlägg