Johan2x Postat 7 juni 2009 Dela Postat 7 juni 2009 Tror nästan att man själv vill åka över och ser vad man fårnär man handlar lite över 100kg. På 100kg blir resekostnadenpromille av det totala.Har du några bilder på stenen du köpte?/JohanÄgaren bor i Landskrona så om ni frågar snällt så kan han nog ta med sten över till er.Han gjorde så åt mig i början på året. Kanonfin sten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
daniel_i_malmö Postat 7 juni 2009 Dela Postat 7 juni 2009 För de som funderat på att åka över till akvarieudstyr för att köpa LS så kan det rekommenderas. Jag har handplockat fin sten till bra pris där. Malmö Akvarieförening brukar alltid klämma in Akvarieudstyr på sina Köpenhamnsturer så jag har varit där ett par gånger. Som i alla saltvattensbutiker varierar utbudet beroende på när senaste sändningen kom, men butiken har alltid varit värd ett besök, och vi har handlat både LS som koraller, räkor och fisk där, och blivit nöjda. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 7 juni 2009 Dela Postat 7 juni 2009 Ägaren bor i Landskrona så om ni frågar snällt så kan han nog ta med sten över till er.Han gjorde så åt mig i början på året. Kanonfin sten.Vet du om man kan få han att plocka över fisk oxå?Såg lite trevliga kirurger i den senaste sändningen som skulle sitta fint! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ocikatten Postat 7 juni 2009 Dela Postat 7 juni 2009 Vet du om man kan få han att plocka över fisk oxå?Såg lite trevliga kirurger i den senaste sändningen som skulle sitta fint!Ja, han har tagit över fisk till mig också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ocikatten Postat 7 juni 2009 Dela Postat 7 juni 2009 Tror nästan att man själv vill åka över och ser vad man fårnär man handlar lite över 100kg. På 100kg blir resekostnadenpromille av det totala.Har du några bilder på stenen du köpte?/JohanRöset till höger i bild är av stenen jag köpte (ca. en månad gammal). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcadius Postat 7 juni 2009 Dela Postat 7 juni 2009 Han kör ut beställningar till ILVA i Malmö, man kan boka tid osv med honom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 8 juni 2009 Dela Postat 8 juni 2009 Ja, han har tagit över fisk till mig också.Smaskens, får jag kontakt med honom via akvarieudstyrs sida eller man måste maila honom direkt?Och i så fall har du hans mail?Skicka mig gärna det i ett p.m.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 8 juni 2009 Dela Postat 8 juni 2009 Röset till höger i bild är av stenen jag köpte (ca. en månad gammal).Ser ju bra ut den stenen./Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.