Jenn Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 Hej! kan någon lite klurig förklara för mig hur man får av månljuset i rsm.(för utom manuellt) Har ställt in timern och den går på och av när jag vill men när den slår av ljuset går månljuset på. Är det ok att ha det på hela natten eller måste man ändå gå och trycka av det? Jätte smart med timer då, om man vill ha akvariet helt släckt eller är det bara jag som är trög. Jag har läst manualen och fattar endå inte hur jag ska få av det.Är det någon som vet. Känner mig lite trög! Tacksam för svar Jenn Citera
_Manne_ Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 månljuset är igång när timern är av.. det är ingen fara att dioderna är igång hela natten.. är ju tänkt som just månljuse.mvh manne Citera
Jenn Postat 31 augusti 2008 Författare Postat 31 augusti 2008 Det klart! Ha Ha ha tack för hjälpen. Känner mig inte så dum nu - not.Vem släcker månen då???Jag går och lägger mig och dra nåt gammalt över mig. Tack för ditt snabba svar iallafall. HA en bra kväll. Hälsningar Jenn Citera
_Manne_ Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 Det klart! Ha Ha ha tack för hjälpen. Känner mig inte så dum nu - not.Vem släcker månen då???Jag går och lägger mig och dra nåt gammalt över mig. Tack för ditt snabba svar iallafall. HA en bra kväll. Hälsningar Jennbättre med en fråga förmycket än en förlite.. sov gott under det där gamla mvh manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.