Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 Tjena!Har kommit rätt långt nu med bygget, lllat ihop PVC, har nästan allt etc.Här kommer iaf några bilder.1:Ytavrinnings boxen2: MH3:Möbeln4:Akvariet1: Skummaren2: Sumpen3: ytavrinningen Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 Självklartfinns det färdiga sumpar att köpa?Nu är det bara att ställa sumpen på plats och dra de sista rören.Så nån gång i denna veckan så drar ajg igång det hela.Mvh Filip Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 ser bra ut bänken blir snygg vilken färg ska du ha på den?? ¨Vad säger sambon när man barakidera tvättstugan sådär det brukar bli lite små gnälligt efter några dar Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 Tjena!Det syns inte så bra på bilden men den är målad helt vit.Ja har ingen men min morsa e lite små arg =).MVh Filip Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 ja det kan man säga är samma sak när det gäller detta bom blir oftast irriterade när man tar upp plats med sina akvarium. Hadde själv när jag bodde hemma akvarium i både halen och tv rumet och några i mitt eget rum. Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 Har fyllt det med sötvatten nu och allt funkar kanon =).Några nya bilder: Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 Det ser bra ut!!Hur har du tänkt att du skall ha din 3 MH lampor??Skall dom synas hängande fritt eller kommer du bygga en Huv/låda över akvariet__________________MVH Christian wrang.com Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.